Helpdesk

Vi förstår värdet av att kunna få hjälp snabbt i denna snabbrörliga värld. Care of Haus har dedikerade resurser som enbart jobbar med support. Allt för att snabbt kunna hjälpa våra kunder med även lite knivigare uppgifter.

Vi tror att när du kör fast med någonting vill du ha hjälp så snart som möjligt. Oavsett om du behöver hjälp med hur du lägger in en bild på din webbplats eller med att skicka ut ett nyhetsbrev kan du vända dig till vår kundsupport. Användarstöd är vår specialitet men du kan vända dig till vår helpdesk med alla it-relaterade ärenden samt för generell rådgivning. Vi kan t.ex. guida dig genom vilka olika verktyg och tjänster du kan välja mellan för olika ändamål.

helpdesk

Dedikerad helpdesk för kundsupport

Care of Haus helpdesk är till för alla våra kunder och ärenden löses per löpande räkning och så fort det är möjligt. Alla våra kunder får tillgång till en kundportal, ett supportverktyg där de kan rapportera ärenden, uppdatera ärenden, och följa hur ärendet utvecklas.

Här skapar du som kund ett konto och kan på så sätt skapa och hålla koll på dina ärenden löpande. Behöver man användarstöd i t.ex. WordPress går det även bra att ringa till supporten och få hjälp direkt.

Prioriterad support

Vill man däremot bli prioriterad supportkund krävs ett supportavtal. Då garanterar vi återkoppling på ärendet inom fyra timmar, under kontorstid 8-17, och vi löser de flesta mindre ärenden direkt. Större supportärenden och projekt som inte är akuta planeras in och åtgärdas inom en vecka.

För att få tillgång till vår prioriterade support måste man köpa minst en timme per vecka i support och förvaltning. Tid som inte arbetas upp kan användas till supportärenden upp till tre månader innan tiden förfaller.

Oavsett dina unika behov vad gäller teknisk support kan vi säkert erbjuda en skräddarsydd lösning som passar dig.